Akciová ponuka
Repas vstrekovača
od 130 eur
Akciová ponuka na testovanie vstrekovačov, platí len do 30.06. 2024
| Naše služby
Ako funguje Common rail ?
Common rail resp. vstrekovací systém s tlakovým zásobníkom je systém priameho vysokotlakového vstrekovania paliva s elektronicky riadenými ventilmi pre moderné piestové spaľovacie motory. Pre tento systém je charakteristické oddelenie funkcie vytvárania vysokého tlaku a vstrekovania.
Vstrekovanie
Palivo vstrekované do valca pod vysokým tlakom je lepšie atomizované (rozprášené na jemnejšie čiastočky) a preto tvorí lepšie zápalnú zmes.
Elektronické riadenie
Elektronické riadenie ventilov umožňuje lepšie riadenie okamihu, trvania a priebehu otvorenia ventilu, resp.umožňuje rozdeliť množstvo paliva počas vstrekovania pre jeden pracovný cyklus na viac dávok.
Efektivita
Súčinnosťou týchto dvoch výhod sa dosahuje vyššia účinnosť motora, vyšší výkon a krútiaci moment. Nezanedbateľnou výhodou je takisto nižšia spotreba paliva, nižšia hlučnosť a nižšie emisie.
Chod motora s chybným
vstrekovačom
Môže byť dôsledkom poškodenia:
• Lambda sondy
• Katalizátora prip. (FAP, DPF filtra)
• Ventilov
• Piestu

| DIESEL
Ponukame Vám opravu (repas) vstrekovačov
Proces opravy vstrekovačov Common Rail (elektromagnetický riadených) prebieha dvojfázovo. Prvá fáza spočíva: kompletné čistenie samotného vstrekovača následne diagnostika a funkčnosť vstrekovača.
V prípade zistenia chýb sa prechádza do druhej fázy operácie, v ktorej sú jednotlivé diely vstrekovača kontrolované a prípadne vymieňané za nové náhradne diely. Po kompletnom zložení a nastavení sa vstrekovač opäť dôkladne pretestuje na meraciom zariadení.
Samozrejmosťou je graf pred a po oprave vstrekovača a 24 mesačná záruka.
Aj v tomto prípade na opravu používame iba originálne náhradnédiely.
U nás nájdete samozrejme aj úplne nové vstrekovače značiek :




| BENZíN
Benzínové vstrekovače
Servis benzínových - plynových vstrekovačov Benzín, ale aj plyn (LPG) sa podpisuje na znečistení vstrekovačov. Živica postupne upcháva otvory na špičke vstrekovača, ale aj vstup vstrekovača a priestor okolo ihly s dôsledkami zhoršenia kvality rozprášovania a dávkovania paliva, až vstrekovač sa postupne dostane do štádia nefunkčnosti.
Chod motora s chybným vstrekovačom, môže byť dôsledkom poškodenia :
• Lambda sondy
• Katalizátora
• Sviečky
• Piestu
| cENNíK
Cenník služieb pre vstrekovače
Servis dieslových - benzínových vstrekovačov
Common rail vstrekovače
BOSCH | |
Kontrola na súšobnej stolici | 16,66 eur |
Kontrola skontrolou IMA kódu | 20,00 eur |
Čistenie vstrekovača (manuálne + ultrazvuk) | 3,00 eur |
Oprava sedadla riadiaceho ventilu | 20,88 eur |
Oprava vstrekovača CRI | 41,66 eur |
Oprava vstrekovača CRIN (nákladne vozidla) | 50,00 eur |
DELPHI | |
Kontrola vstrekovača s C2i a C3i kódom | 16,66 eur |
Čistenie vstrekovača (manuálne + ultrazvuk) | 3,00 eur |
Oprava vstrekovača s C2i a C3i kódom | 40,00 eur |
DENSO | |
Kontrola na skúšobnej stolici | 16,66 eur |
Čistenie vstrekovača (manuálne + ultrazvuk) | 3,00 eur |
Oprava vstrekovača CE DENSO | 40,00 eur |
SIEMENS - CONTINENTAL VDO | |
Kontrola na skúšobnej stolici | 20,00 eur |
Čistenie vstrekovača ultrazvukom | 5,00 eur |
Oprava common rail vstrekovača | 41,66 eur |
Benzínove vstrekovače
Kontrola na skúšobnej stolici | 10,00 eur |
Čistenie vstrekovača ultrazvukom | 3,00 eur |
Ceny su uvedene bez DPH